22.5.14

saate aru ma ei tee nalja

ma pean reaalselt ettekande pidama!!! täisvereliste kirjandusteadlaste ees!!! asjast, milles ma just kõige tugevam ei ole (poeetika)!!! ettekande pealkiri on "mul keha ei ole, kuid hommikul tõuseb mu vari" ja ma pean tervest vaiko kuuendast albumist poeetilise analüüsi tegema!!! ma ausalt võiks rääkida pool tundi sellest, et mingid ossid jauravad mu õue peal, samal ajal, kui ma ise üritan lulkadesse süveneda, aga mitte sellest, mida need lulkad endast kujutavad!!! ma ausõna ei tea luulest mitte midagi, välja arvatud seda, et luulele ollakse vastuvõtlik ainult vanuses 15-19, aga mitte hiljem!!! ma ei mõista enam luulet!!! ma ei mõista suurt midagi!!! ossid lärmavad õues ja ma tahaks pigem pesu kuivama panna kui asju analüüsida!!! mulle meeldivad siuksed asjad nagu minakirjutus ja autometatekstuaalsus ja tead küll, noh, nagu lauri sommer kirjutab oma lapsepõlvest ja kodutalust ja õnnepalu rida ka muidugi, vot seda ma mõistan hästi, sest ma ise kirjutaks ka samamoodi, aga saate aru!!! ma ei tea luulest mitte midagi!!! kui ma kõvasti üritan ja pool ööd üleval olen ja ennast sellisesse meeleollu saan, et kaanin liitrites teed sisse ja kuulan klassikaraadio nokturni-saadet, vot siis saan ma lulkadest väga hästi aru ja oskan teoreetilisemaks edasi minna, aga saate aru!!! sellised ajad on möödas, kui ma öösiti üleval olin!!! nüüd ma ainult magan!!! kui just ossid õues ei lärma!!! ühesõnaga!!! kuidas ma selle ettekande ja essee ära teen!!! ma tegelikult väga tahan seda teha, miks ma muidu registreerisin, aga KUIDAS ma selle ära teen!!! ilma et ma ennast lolliks teeksin!!! et teised kirjandusteadlased (ei, miks ma nii kirjutasin, see nagu tähendaks, et ma olen ka kirjandusteadlane) minu üle järgmised 10 aastat nalja ei teeks!!! appi kas ma võiks lihtsalt plaadi ette mängida ja ruttu koju tagasi minna ja koolist paberid välja võtta ja midagi mõistlikku õppida nagu kokaks või keevitajaks!!! nad saavad nii palju raha ja lähevad varakult pensionile!!! oo jumal anna mulle mõistust ja jõudu et järgnevad kolm nädalat üle elada

korstna kaudu tuppa kukub
väike särav keravälk
plahvatus lööb kõrvad lukku
majas kärsahais on jälk

No comments:

Post a Comment

no mida on?