5.1.15

edevuse laat


mina oma uue kodu taga-aias (või õigemini esiaias). ps: tänasest võite mind Korteriomanik Korbiks kutsuda!


mina oma eelmise kodulinna katusel. käisime tol päeval kultuurikatlas disainilaadal ja taaskord pidin ma tõdema, et kõik tallinlased (või vähemalt need, kes sinna olid sattunud) näevad täpselt samasugused välja. tugevad prillid peas ja keskealiste trendikate rootsi naiste musta värvi riided seljas. k.a meessoost isendid.


mina jõululaupäeval rakveres ühe väga suure põrandalambi all. oli külm, aga oli ka äge kuusk. ja kirikus lauldi ohsaõnnista ja kiur laulis kaasa.

4 comments:

  1. palun mulle samuti saata lambialuseid pilte!

    ReplyDelete
  2. oota, ma ei saa aru, kuidas sa endale korteri ostsid, samal ajal kui mina ei raatsi küünetangegi soetada

    ReplyDelete
  3. noh, juhuste kokkulangevus. korraks olin rikas, aga nüüd olen vaene nagu kirikurott. mul on ühed tangid üle, tahad annan sulle?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahh, mul tegelt on mingid kökatsid küünetangid küll, tõin need näitena for "SHOCK VALUE"

      Delete

no mida on?