11.1.15

it's dark, it's cold, it's winter

iga kord, kui ma mõtlen sellele, et ma kolin niiii-niii-niii kaugele nagu seda on põllu tänav, hakkan ma naerma. muudkui kõnnid ja kõnnid mööda ujula tänavat, aga tee otsa ei saa, lumi tuiskab näkku ja kõnniteed pole ollagi. siis saab tartu äkitselt otsa, algab emajõe luht, aga sina ronid surnuaia kõrvalt mööda mäge üles ja jõuad puiestee tänavale, kus on küll elu, aga liiga palju autosid. ja siis tuleb veel kõndida ja alles viie minuti pärast oled kodus ja kobad kotipõhjast võtmeid.

koomiline värk, aga mitte tragikoomiline. eile tatsasin karlovast raadile, koos 5-minutilise vahepeatusega werneris võttis see aega tunnikese. kuna sessi lõppedes pole talvises tartus suurt midagi teha, sest kõik ainult õpivad, oli selline jalutuskäik väga vajalik. pealegi, ma olen niivõinaa liiga vähe õues. aga talvel on nii raske ennast liigutada, kui sul on seitse kihti riideid seljas ja kolakad saapad jalas ja üldse... kohv sai otsa siis, kui jõudsin tartu ülikooli spordihoone juurde, kus ma pole kunagi sees käinud (ostsin oktoobris endale jooksutossud, aga jopet pole ja sinna see asi kevadeni jääb). see on selline maru pirakas hoone, suurte akendega ja puha, nii et möödakäijad võivad vabalt vahtida, kuidas teised trenni teevad. seesolijaid mööduvad inimesed ei häirinud, mina aga kõndisin edasi ja mõtlesin sellest, et kui mul oleksid normaalsed kehaliseõpetajad olnud, kas ma oleksin tänaseks kõva spordiplika või mitte. ühel hetkel märkasin silmanurgast, et üks poiss tegi selliseid natuke naljakaid ja kentsakaid jalalihaseharjutusi, konna moodi kükke. kõndisin rahulikult edasi, aga tema liikus koos minuga kaasa nii kaua, kuni spordisaali jätkus... see oli nagu mingis kaurismäe filmis, taevas on hall ja lund tuiskab ja mingi tüüp teeb balletiharjutuse moodi kükke ja ma kõnnin oma uue kodu suunas, mis asub kahe kilomeetri kaugusel salvesti supivabriku kõrval ning kus ei ole mitte ühtegi mööblieset peale mahagonipuust söögilaua.

elu džunglis hakkab pihta veebruaris. vähemalt saan iga päev piisavalt palju aega õues veeta, sest üle tee asub liivakivipaljand ja emajõgi. kultuurne karlova jääb aga bussisõidu kaugusele!



No comments:

Post a Comment

no mida on?