17.4.15

kasutatud kirjandus

tere, kõik sõbrakesed!!! järgnevalt tutvustan teile oma bakatöö KASUTATUD KIRJANDUST. või kui täpsem olla: kasutatavat kirjandust. sest töö ei ole ikka veel valmis :S :P :(


esiteks!!! kui keegi tagurpidi lugeda ei oska, siis selle raamatu nimi on "kultuurisemiootika". lotman ikka nii tark qt, kirjutab kirjandusest ja müüdist ja see on lahe!!!


siin raamatus on ka üks müütilisusest rääkiv artikkel. läheb lotmani käsitlusega kokku küll, aga ühe teise lotmani artikliga sobib see veel paremini, aga sellest hiljem!


jung kirjutab ka müüdist :P ma arvasin, et ta on keerulisema kirjutamislaadiga, aga näe - päris lihtne värk!!!!

see on tegelt empiiriline allikas :P nunnu raamat, soovitan!


see on täiega lahe artiklikogumik ja seal on minu juhendaja artikkel ka sees! ta mainib muuhulgas sihukest asja nagu minakirjutus :P huvitav tekst, pole väga uduteoreetiline ka!


da räestu book! jälle empiirika:P sorri


vot seda raamatut pole ma väga palju lugenud, sest ma pole lhclt viitsinud :/


ja selle raamatu võtsin ma viimati jaanuaris lahti... pole tegelt väga asjakohane ka!


see on MEGATARK raamat!!! omg! "20. sajandi mõttevoolud" nimeks. LAHE!!!! onud ja tädid kirjutavad tarka juttu, aga mitte eriti keeruliselt!


seda raamatut pole ma ka veel lugeda jõudnud, aga seal on see lahe minasuse-isesuse printsiip, mida ma ka oma töös käsitlen ju!!!!!!


selles ajakirjas on kaaaa mu juhendaja artikkel, kus ta kirjutab minakirjutusest juba pikemalt! vot see on üks keeruline tekst, aga kui ma selle 14 korda läbi lugesin, siis sain juba pihta kaaa!!!!


tsau, leenu! see on sinu raamat! joosep veits luges seda, ütles, et läheb minu teemaga kokku küll. nii et davai!



jälle lotman! ta kirjutab ikka megahästi. selles raamatus kirjutab ta autokommunikatsioonist. pmst see tähendab seda, et inimene suhtleb iseendaga maastiku kogemise kaudu. NII LAHE!!!!!!!!!! see teooria on mind pmst terve kevade saatnud!



 jA SEE ON MINU bakatöö KAVAND!!!! aahhahaaho. loengukile!!!!! ülipõnev!1!


ja see on mu teoreetilise osa kavand. ei kehti enam eriti tegelt :PP sest ma lähen kirjutades ULLUX JA TAHAN ÄRA JOOSTA


ja see on kiri lauri sommerilt!!!! ta andis mulle loa oma raamatutest baka- ja seminaritöö kirjutada. KUI TA VAID TEAKS ET MA OLEN OMADEGA UMMMIKUXXXZZZZZZZZZ

TÄNKS TÄHELEPANU EEST
HANNA22TARTU (L)

4 comments:

  1. raamatukaasi vaimusilmis õigeks lapates taipasin, et su näoga ma vist küll sama ei tee, ja nõnda pean järgmisele kohtumisele peegli kaasa võtma, et sind ära tunda

    ReplyDelete
    Replies
    1. aga kujutad ette, saara, täpselt nii ma ju ennast näengi :O

      Delete
  2. Anonymous23.4.15

    nii lahe!! jõudu!! :)

    ReplyDelete

no mida on?