26.5.15

teade kõikidele kaasaelajatele

tänase seisuga on mul õppekava täies mahus täidetud (kokku 222 EAP-d, sest esimestel semestritel ei saanud ma küll aru, et ma pean tegema neid aineid, mis õppekavas kirjas on, võtsin hoopis väga palju valik- ja vabaaineid ja ausalt öeldes ei kahetse seda karvavõrdki)

homse seisuga on mul bakatöö esitatud

3. juuni seisuga on see ilmselt ka kaitstud

ning 27. juuni seisuga on mul ilmselt kõrgharidus käes. hurraa!

tervitan kõiki eesti vabariigi haridusministreid, kes mind sellel pikal ja keerulisel teekonnal saatnud on:
jaak aaviksoo
jevgeni ossinovski
jürgen ligi

samuti tervitan kõiki tartu ülikooli rektoreid, kes on mulle lahkesti põhi- ja sõidutoetust jaganud:
alar karis
volli kalm

sooviksin tervitada ka kursakaaslasi, kes enne mind lõpetasid:
paul sild
kristiina sirkel

ning ka neid kursakaaslasi, kes koos minuga lõpetavad:
maria kaarep

samuti sooviksin tervitada oma esimest korterikaaslast:
silvia urgas

ja ka viimast korterikaaslast:
joosep norma

tervitaksin ka oma ema, oma õde, oma kassi, inimesi, kes raamatukogu ees suitsu teevad ning inimesi, kes raamatukogu ees suitsu ei tee

ja kõige suurem ja soojem tervitus läheb muidugi lord carlisle'ile, 3. carlisle'i krahvile, inglise ja šoti pärilike peeritiitrite pärijale, estofiilile, väga tihedale tartu ülikooli raamatukogu külastajale, kelle ootamatud, aga samas väga oodatud repliigid stiilis "WHO IS LADY GAGA?" lõhuvad lugemissaali kurvameelse miljöö hetkega. aitäh!

8 comments:

  1. tänks shoutoudi eest! jesus ma praegu esimest korda vaatasin korralikult mitu eap-d ma teinud olen ja.. 261 what

    ReplyDelete
  2. tervitused lord carlisle'ile on suurepärased !

    ReplyDelete
    Replies
    1. kas sa oled temaga isiklik tuttav?

      Delete
    2. ei, ei ole, aga kuidagi väga värskendav nyanss. tean yht magistranti, kes vist isegi oma makatöö tänusõnas lordi mainis. no et utlib polnud kunagi liialt vaikne ja nii edasi :)

      Delete
    3. hahaa, see on küll väga naljakas :D

      Delete
  3. tema ongi see härra, kes omaette jutustab raamatukogus?!

    ReplyDelete

no mida on?