22.7.13

ma ei tea, kuidas seda ooperit uuesti alustada, aga praegu ma vist ei teagi eriti midagi peale selle, et aadressil narva mnt 13 neljandal korrusel vaevab üks unine tütarlaps oma pead sellega, kuidas pressiteadetest korralikke uudiseid kirjutada. vihmastel suvepäevadel peaks ju hoopis kaarte mängima ja muusikavideode saadetesse SMSe saatma, mitte kontoris istuma ja töömeile kirjutama. huvitav, millal ma ennast täiskasvanud inimesena tundma hakkan, huvitav, kas see üldse on vajalik või mitte. minu vend pole kohe kindlasti nende 29 aasta jooksul päris täis kasvanud, aga mina saan paari nädala pärast 21 ja mul on tunne, et ma olen mõnda asja liiga palju ja kontsentreeritult teinud, näiteks festivalidel käinud. pärast viimast nädalavahetust, mille ma positivusel veetsin, ei taha ma enam küll telgis magada ja bändide vaid 40-minutilisi set-e kuulata. nüüd tahaks korralikele kontsertidele minna, sellistele, mis kestavad kokku oma kolm tundi, mille publik on asjas sees, soojendaja mõnus ning peaesineja ise teadlik oma esinemisest. ma ei tea küll, kas selline soov tähendab seda, et ma olen järsku hirmus arenenud, pigem muretsen selle pärast, miks ma kõiksugustest pidustustest nii varakult ära väsisin. mingi norm on täis saanud, aga tsipa liig ennatlikult, sest ma pole kohe kindlasti mitte maha rahunenud, ma peaksin veel igasugu hullusi ette võtma, et õige rahu ja stabiilsus leida... kui see üldse kuskil olemas on.

5 comments:

  1. jahhh, ma jõudsin ka LÕPUKS koju. hea (ja kuiv ja soe) on siin annelinnas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kus sa käisid üldse?

      Delete
    2. olin peagu 3 nädalat iirimaal, kus kusjuures oli läinud kümnendite soojeim suvi, aga lätti naastes tervitas harjumuspärane padukas riias ning sarnane jamps jätkus ju salacgrivas. fuh. buuuut we can laugh about it now... (i guess). olin mõne aja dublinis, kuid peaasjalikult ühes lõuna-iirimaa külas kohalike lahkuse toel elutsemas. muidu sain üle pika aja tõsiselt puhata. naljakas oli triikimise vahele mingit vana reader's digesti lugeda, siis kiivit süüa ja nõusid pesta, koeri jalutada ja õhtul iiri celebrity masterchefi vaadata. aga see on kõik pikem jutt.

      Delete
    3. oh, iirimaal, äge! ma olin ka seitse aastat (mida paganat, 2006 oli ju just nüüdsama!) tagasi kolm nädalat iirimaal, küll dublinis. keelelaagris. päris igav oli, sest keelelaagris olid ainult hirmus tüütud ja lärmakad itaallased ja mul, tollal väga vihasel punkaril, polnud kellegagi rääkida. ma ei tea, miks ma sügisel sinna paganama itaaliasse ronin... aga miks ma sind positivussil ei näinud? ja kas sa oma õpinguid jätkad?

      Delete
    4. sa armastusest pimestatud + su noormehel on hea inimese nägu peas. jätkan ikka, jah.

      Delete

no mida on?