12.8.13

noppeid ajakirjandusrindelt

  • ekspressi toimetuses käivad mehed palju tihedamini vetsus kui naised (tean, sest naiste vetsus pole kunagi kedagi)
  • kujundaja küsis mult täna, kas ma õpin ajakirjandust. ütlesin, et ei õpi. tema kostis selle peale, et ma pole jah seda nägu. see on vist kõige parem kompliment, mis mulle kunagi tehtud on.
  • pärast kuuajast praktikat olen ma viimaks ometi mõistma hakanud, mismoodi ajakirjanduses süsteemid toimivad, aga kurb on see, et asi saab selle nädalaga läbi.
  • sel nädalal ilmub areenis minu lugu linnafestival UIT-ist. külgi anti poolteist ja raadio elmari reklaam on ka kaunistuseks.
  • järgmisel nädalal ilmub minu kaanelugu tekstigrafititest (10 000 tähemärki), mis peab selleks neljapäevaks valmis olema. ja mida ma praegu teen - kirjutan blogi, mitte artiklit. artikli eest saab muide raha...
  • ma olen peaasjalikult ainult endale suhteliselt tuttavatest teemadest kirjutanud - kaks toidublogi (ehk veidi kuulsama inimese ankeeti) olid minu sõpradest-tuttavatest, grafititest valmis kevadel uurimistöö, uit-i tegijad on peaasjalikult mu tutvusringkonnast, ühe arvustuse palusin silvial kirjutada. ei tea, kas selline mitteriskimine osutub lõpuks kasulikuks või mitte, aga vähemalt tean, millest kirjutan.
  • mulle tõesti väga meeldib see töö ja eriti sokkides mööda koridori liuglemine! saab veidi toimetada, planeerida, e-maile kirjutada, aga samas on ajakirjanduses ka piisavalt loomingulisust... oi-oi, kuri saatus ootab mind!

2 comments:

  1. Anonymous26.8.13

    mis ajakirjanduse õppimises siis nii halba on, et see kompliment lausa su elu parim on?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ei miskit isiklikku - usun miskipärast, et kultuuriajakirjanduses tuleb pigem kasuks see, kui inimene on mingit kultuuriala õppinud (kas või kirjandust või kunstiajalugu), mitte ajakirjandust ennast, kuna tegemist on nii tundliku asjaga. pealegi olin õnnelik ka sellepärast, et tartu ülikooli ajakirjandus on suuresti pulleritsu nägu, kes mulle aga kuidagi ei istu.

      Delete

no mida on?