17.9.14

autokommunikatsioon




september pole veel isegi 20. kuupäeva vallutanud, aga juba on mul tunne, et sess käib!

bakatöö
seminaritöö
bakatöö
seminaritöö
bakatöö
seminaritöö
bakatöö
seminaritöö
bakatöö
seminaritöö
bakatöö
seminaritöö

(kujuta ette, et bakatöö on selline sinist värvi pika sabaga elukas, kes istub ühel pool lauda, ning seminaritöö rohelist värvi veidi lühema sabaga elukas, kes istub teisel pool lauda, ja nad mõlemad tahavad üksteisest üle karjuda,


aga fakt on see, et seminaritöö eest hinnet ei saa, aga bakatöö A laseb mind ilma eksamiteta magistrisse sisse ja see oleks peaaegu et päris lahe!!!) 

vähemalt on mul bakatöö juhendaja olemas
ja peale selle käin ma loovkirjutamise trennis
ja joogatrennis ka
(sõnum annile: see pole nagu SEE, mis haapsalus toimub, see pole kitsejuustusalat ilma kitsejuustuta, see on päris normaalne)
nii et kõik on hullult zen isegi siis, kui ma pean 12308 artiklit ühe päevaga läbi lugema

4 comments:

  1. oh, millises joogas ja kus sa käid?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tähe 98 on aadress (karupesa lastehoid), jooga olevat klassikaline ehk mitte väga füüsiline, aga mitte liiga uimane ka... teisipäeviti kell 17.30 ja üks kord maksab seitse euri, aga kui kuu aega ette maksta, siis on odavam!

      Delete
  2. lahe, et harjutust teed!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kle ma olen ennast juba kolm aastat ette valmistanud, et mingisugusessegi trenni minna... nüüd olen siis piisavalt julge!

      Delete

no mida on?