31.10.14

30 päeva pilte: viieteistkümnes päev

linnatuled on tänane teema. ou kuule, linna tuled? imelik värk, mulle on siiani meeldinud kõik senised ülesanded, kaasa arvatud tänane. 26. teema on veidi imelik (selleks on sexy... kes on eesti kõige seksikam mees?).

linnatuled on jah, taaskord selline värk, mida ma tähele panen ja üles pildistan. tartule annab tooni näiteks luunja kurgihalo. kui hämaras koju jõuan, kumab kaugelt-kaugelt õrn kollakasroheline valgus. teinekord paistab pärispeale tallinna linna heledus ära, aga seda väga harva. kõige ägedam on see, kui suures-kõrges kortermajas kõik lambid korraga põlevad.


ja sellel pildil pole ühtegi tuld näha, aga siiski-siiski on siin supilinn ja päike paistab. pastoraalvaade 2012. aasta jaanuarikuust. olen ikka romantik, kaugelt on näha emajõe-äärseid puid, kraade oli taaskord miinusega 20. pärast läksin jõe äärde jalutama. lepiku tänava ärklikorterist avanes ümbrusele imeline vaade küll, aga siin üleval mäe otsas karlovas olen ma kuidagi rahulikum, olgugi et mingeid linnatulesid näha ei ole. esimene korrus, kardinad ees.

4 comments:

  1. joosep on kõige seksikam mees (peab hanna ütlema)

    ReplyDelete
  2. miks nõnda soorollides kinni. naised võivad ka seksikad olla

    ReplyDelete
    Replies
    1. jah, võivad küll! aitäh idee eest!

      Delete

no mida on?