6.10.14

30 päeva pilte

tere.
kuna ma olen nigel blogija (viimasel ajal olen üldse nigel kirjamees, isegi konspektid on märkimisväärselt lühemaks muutunud), siis võtsin endale sellise väljakutse, et postitan iga nädal või iga päev pildi või paar, vastavalt teema(de)le, ja nii kuu aega jutti. iga foto alla üritan midagi kirjutada ka. no ehk tuleb välja...
(idee võtsin kuskilt netist, ei viitsi allikat välja otsida vms. guugeldage ise.)

1. teema: mustvalge autoportree



keegi tark onu või tädi kirjutas kuskil, et autoportree ei pea tingimata selfie olema (ja ma ei suutnud oma 1000+ webcamiga tehtud piltide seast parimat fotot valida), nii postitan selle pildi. ilmselt võttis selle üles silvia. ja päris kindlalt oli see õhtul/öösel pärast eesti popsi festivali aastal 2011. fotol on kokukas, millega ma enam ei sõida, sest tartus saab ainult käikudeGA rattaga hakkama, ning märgade juustega hanna. popsupidu oli muidu tore, aga mul on sealt meeles üks imelik vestlus minu, mu kunagise klassiõe ning ühe praeguse sõbra/tuttava vahel. hanna, jutukas nagu alati, hakkas rääkima, et mida tema pärast seda suve teeb. jaa, läheb tartusse, aga kui kirjandusse sisse ei saa, siis õpib õpetajaks (nii õnneks(?) ei läinud). vana klassiõde ütles, et tema läheb ~~LONDONISSE~~ kunstiajalugu õppima, aasta pärast vahetab ja proovib sealsamas teatrikooli saada (ta saigi). selle peale hakkas mul enda suure pläkutamise pärast piinlik - mis tartu, mis õpetamine...

eelmise blogipostituse kiuste tahan öelda, et:
mulle on küll nii alg-, põhi-, kesk- ja kõrghariduse teema hirmus oluline, aga vähemalt järgmise kolme aasta plaanidesse alg-, põhi-, kesk- või kõrgkoolis õpetamine mul vast ei mahu. aga... kunagi ei või teada, ega?

PS: see pilt on tehtud minu kunagisel kodutänaval, graniidi tänaval. kena kant, minge jalutama!

1 comment:

  1. mina tegin jaa!!! see oli hästi lahe aegunud film, kõik pildid sellest seeriast on nagu mingist ajavaakumist välja karanud

    ReplyDelete

no mida on?