12.11.14

30 päeva pilte: kahekümne kolmas päev

tänane teema on mustvalge maastikufoto. ahah, või mustvalge. vastava pildi leidmiseks pidin läbi kammima kõik oma arhiivid, kuid ikka ei leidnud ma fotot, mis mõlemale kriteeriumile vastaks.
sestap võtsin ühe värvilise foto ja võõpasin selle üle.

 


see pilt on tehtud oktoobris 2009, kui ma käisin külas värskel madridlasel johannal. eestis oli külm sügis, kuid hispaanias 25-kraadine päike ja bassein tagaaias. ja siis veel see hoomamatu kolossaalsus, linnamassiivid (ja teised liiga pikad sõnad, mis kummalisel kombel ka madridi suurust iseloomustavad). hispaaniaga oli mul terve kooliaja mingi teema: pärast esimest reisi tahtsin aina tagasi minna. ja läksingi. aga tookord, kui ma johanna juures ööbida sain ja me mööda linna ringi patseerisime ja kui ma ükskord üksipäini metrooga tagasi sõitsin, vot siis kõndisin üle silla ja nägin sellist pilti ja mõtlesin, et suurtel linnadel peab suur süda ka olema.

2 comments:

  1. väga armas sinust mind mainida :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. väga armas, et sa mind madridi tookord külla kutsusid! (ehkki mul on tunne, et ma vist kutsusin end ise...:P)

      Delete

no mida on?