11.11.14

30 päeva pilte: kahekümne teine päev

olgu. tänane teema on guilty pleasure. eestikeeli siis patune rõõm või midagi sellist. mõtlesin tükk aega, mis on see, mida ma teen suure heameelega, kuid mis tegelikult mingit kasu ei too ja millest ma teistele eriti rääkida ei taha. piinlik on. ei lähe mu imidžiga kokku, noh...

ja siis ma mõtlesin välja (tegelikult oli see mul esimene mõte, aga ma ei tihanud seda endale tunnistada), et ma loen liiga-liiga-liiga palju täiesti suvaliste inimeste blogisid. ma ei oskagi öelda, kuidas ma nendeni jõuan. aga kõige rohkem kammin ma läbi vahetusõpilaste blogelemisi, eriti selliseid, mis jõuavad minuni otse ameerikast. ja kassanäed - kõik usa võpid (ehk vahetusõpilased) räägivad peaaegu samadest asjadest. kus käivad ja mida teevad ja kuidas kool on ja kuidas sõbrad on. loe nagu noorteajakirja. vaata nagu seebikat. modest mouse laulis ka ju, et other people's lives seem more interesting 'cause they ain't mine... eriti kui need teised inimesed välismaal elavad.

ja siis on mul teine patune rõõm veel, aga see on rohkem hooajaline. võite selle leida aadressilt www.sais.ee. igal aastal juulikuus riputatakse saisi ülikoolidesse sisse saanud inimeste nimekirjad üles ja ma kammin absoluutselt kõikide õppeasutuste absoluutselt kõik erialad ja õppeastmed läbi, et teada saada, kas mõni tuttav on kuskile sisse saanud. ja seda kõike aastast 2008. võite siis arvata, mille peale ma juulis ja augustis kallist suveaega kulutan...

5 comments:

  1. mhhh, ma lootsin ikka midagi piinlikumat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. minu jaoks on see küll piisavalt piinlik :(

      Delete
    2. seen live: liina asian chefis eile kell neli

      Delete
  2. Anonymous25.12.14

    Pilt :D

    ReplyDelete

no mida on?