20.3.15

veel kassijutte

täna istus number seitse bussi peale üks vanem meesterahvas, nii 70-aastane. istus mu kõrvale, togis mind küünarnukiga ja küsis:
"kuule, neiu... kuhu sa lähed?"
"lähen lasteaeda sugulasele järele."
(mind ta ei kuulnud ega kuulanud)
"kuule, neiu... sa oled KASS! sul on kassisilmad! sa oled KASS! sa oled CARMEN KASS!"
(muhelen)
"ma olen natuke liiga lühike selle jaoks..."
"sa oled KASS!!!"

umbes 300 meetrit enne minu peatust kobisin ta kõrvalt minema, et maha astuda. ka tema tõusis püsti ja läks ühe tüdruku juurde.
"kuule, sa oled kass. sul on kassisilmad. sa oled KASS! sa oled CARMEN KASS!"

läksin bussi pealt maha. ta tuli kah. ja ütles mulle: "KASS!!!"

---

siis läksin kiurule lasteaeda järele. kiur võttis rahulikult ühe teise poisi jope ja püksid (mina tõesti ei oska väikeste laste riietel vahet teha), isegi kindad olid ühe mehise omad. astusime õue. kiur takseeris mind veidi ja ütles: "hanna... sa näed väga kena välja!"

---

on alles luiskajad!

9 comments:

  1. täitsa ausad inimesed!

    ReplyDelete
  2. minuga on ka see carmen kassi lugu juhtunud

    ReplyDelete
    Replies
    1. oli sihuke naljakas härra?

      Delete
    2. jaa, ja alustas samamoodi kassist ja jõudis siis puändini (carmen kass). aga bussis nr 20. paar nädalat hiljem hüüdis juba bussi teises otsas kellelegi kass, siis olin juba targem ega sattunud segadusse

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  4. Replies
    1. kuule, juhan smuul! ma arvan, et see härra töötab loomaaias ilvesena.

      Delete

no mida on?