31.3.15

voldemort kuslap

issand jumal uus magistriõppekava pandi õisi üles ja järsku mul tekkis nii palju motivatsiooni et oma kökatsid kirjatükid valmis kriblada sest sügisel hakkab õige elu pihta ajeeeeeeeeeeeeeeeee

7. Magistritöö (30 EAP) kohustuslikNäita mooduli eesmärke
Mooduli valiku põhimõtted: Magistritöö või magistriprojekti valimise otsustab üliõpilane koostöös juhendajaga oma teaduslikele ja professionaalsetele huvidele vastavalt.
Magistritöö (30EAP) on erialane akadeemiline uurimus.
Magistriprojektis (15EAP) keskendutakse rakenduslikule küsimusele, kasutades osalt akadeemilist, osalt mõnda muud väljendusviisi. Rakendusliku magistriprojektiga kaasneb 15 EAP mahus praktilisi aineid, mis lisavad pädevusi konkreetse projekti teostamiseks.

EI MINGIT TEOREETILIST JAURAMIST
MA POLE ÕIGE JAURAJA
MA VÕIN NÄITEKS MINGI AINE ÕPPEKAVA KOKKU PANNA HOOPISKI
VÕI MINGIT ASJA KORRALDADA
VÕI TEKSTE TÕLKIDA JA TOIMETADA
SEE ON ELU MU SÕBRAD MA ÜTLEN TEILE

No comments:

Post a Comment

no mida on?