30.9.13

come va?

... veidi kergemaks on elukene läinud! nimelt - õpin hoolega itaalia keele grammatikat (grammatika on minu matemaatika, te ei kujuta ette, kuidas ma näiteks soome keele kielioppi-t naudin), ilm on hallimaks muutunud (see tähendab, et võin rahus toas istuda), täna suutsin endale kohalikus keeles kohvi ja saiakest tellida. tähendab - espressot ja kreemirulli.

espressot juuakse siin niiviisi:
küünitad üle leti ja hüüad teenindajale: "un caffe e croissant, per favore"
seejärel noogutatakse ning toimetatakse letile alustass ja väike veeklaas.
siis peab ootama.
siis saad imepisikeses tassis espresso kätte ja jood seda, näpud harali. kõrvale ampsad oma kreemirulli või croissanti ja loed ajalehte.

ja siis võib hommik alata.
maksad enne minekut.

laua taga juuakse piimaga kohvijooke, aga igal juhul mitte espressot! espresso jaoks on letipealne!

mis veel?

bolognas on trollibussid. itaallased söövad liiga palju saia. ma tahaksin (ülla-ülla) musta leiba hoopiski. ja kartulisalatit. ja üldse... paganama nisujahu! minu sisemine evelin ilves on täiesti meeleheitel!

täna peaks kool algama, aga ma pole ennast veel ühelegi ainele registreerinud ja üldse.
samuti pole ma mitte kellegi teise kui teenindajatega rääkinud.
et kuidas ma lähen suvalise inimese juurde ja tutvustan ennast?

isver susver.

varsti panen pilte ka üles. praegu tahan öelda ainult seda, et


No comments:

Post a Comment

no mida on?