17.10.14

30 päeva pilte: kümnes päev

sõit loksalt pärispeale võtab aega umbes 11 minutit. selle ajaga jõuavad hanna ja tema isane lapsevanem ära hävitada 200-grammise fazeri metspähklitega šokolaadi. vabalt. ja jäätist kõrvale süüa. ja koju jõudes küpsiseid järada.

üleeile seisin gaudeamuses (mitteteadjatele: see on tü rampsi kohvik, ei soovita) ühe klaasriiuli ees. riiulil seisid heeringas sibula ja hapukoorega, singisalat, külm lõhesalat, kohupiimakook, kohupiimakissell, leivasupp, marjakorv. olin väga unine ega viitsinud otsustada, mida kohvi kõrvale süüa. siis soovitas üks gaudeka stammkunde mul marjakorvi võtta. oli maitsev, aitäh.

tänane pilditeema on midagi magusat!


ma muidu eriti agar toidufotograaf ei ole, aga selle kardemonipannkooki pildistasin küll. oi kui hea!!!

PS: ma nüüd lähen nädalaks ajaks rumeeniasse. eeldatavasti ma sel ajal pilte ei postita. tagasi tulles viin pildid ilmutusse ja siis läheb pidu edasi. tschüss!

5 comments:

  1. pirrus18.10.14

    küll Sind on hea lugeda!
    mõnusat reisi!!!

    ReplyDelete
  2. Hei! Tervitused Sri Lankalt! Ootan huviga pilte Rumeeniast, isegi seal häälega ringi trippind. Mis kanti satud?

    ReplyDelete
  3. hei! mis sa seal sri lankal teed? mina olen siin bukarestis niisama, patseerin mööda laiu ja puhtaid tänavaid ringi ning naudin viimast suvepäikest. täna käisime sinaias draculat ka otsimas, ei leidnud, vist läks talvepuhkusele. ceaucescu megapalee vaatasime ka ära, täitsa hull... muide! ma käisin ka sri lankal! aastal 1999! mäletan hiiglasuuri ookeanilaineid ning hotelli restorani moosekante...

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete

no mida on?