9.10.14

30 päeva pilte: neljas päev

ma vist pean midagi selgitama... nimelt: selle päevapildiülesande põhimõte on vist tegelikult fotosid vastavalt teemale üles võtta, aga mina otsin neid oma pildiarhiividest. pole vist lugu. pealegi - mul ei ole fotokat...

tänase päeva teema on pilved. pilved mulle meeldivad. pilvi saab vahtida. pilvi saab joonistada. pilvedest saab unistada. pilvedes saab unistada. pilvede peal saab olla. pilvede sees saab olla. pilved varjavad ära päikese. päike varjab ära pilved. muumioru lugude alguses on muumitroll väikese roosa pilve sees ning temaga on ka tusklikupreili, kelle võruga kaunistatud jalg pilve alt kenasti välja paistab.


see pilt on tehtud täpselt neli aastat tagasi austrias, vorarlbergi piirkonnas mäe otsas. pildil olev meesterahvas on minu isa. me käisime oma austerlastest naabritel külas, kes pärispeal suvitavad ja austrias talvituvad. idee poolest pidimegi kõik need neli päeva mägedes ringi ronima, aga ronisime ainult ühe. ülejäänud aja sõime ja jalutasime ja molutasime. aga see üks päev, kui me mäe otsa jõudsime, oli väga kena!

ilma lumekatteta alpid on minu jaoks midagi müstilist, sest tavaliselt olen ma nendega kohtunud siis, kui mäed on täis lund ja saksa suusatajaid-lumelaudureid ja pilgeni täis tõstukeid ja päris häid lumelauaradasid. aga näha haljast, mitte lumist nõlva on nii kummaline tunne, mäed nagu oleksidki ainult talispordialade nautimiseks mõeldud...

No comments:

Post a Comment

no mida on?